Volejte: 476 748 193

Správa nemovitostí

Nabídka služeb

1 - Zajištění podkladů pro uzavření smluvních vztahů s jednotlivými dodavateli energií a služeb:

  • na dodávku studené vody;
  • na dodávku tepla a teplé užitkové vody, včetně stanovení výše zálohy na objekt;
  • na dodávku elektrické energie do společných prostor;
  • na soustředěné inkaso plateb obyvatelstva (SIPO), včetně zajištění technických podmínek a softwaru pro předávání dat a zajištění výkonu této smlouvy, zajištění výkonu práv z těchto smluv.

2 - Administrativní činnost:

Vedení evidence o objektech a bytech (pasportizace):

  • identifikace umístění v obci;
  • kategorie;
  • plochy jednotlivých místností;
  • evidence bytových měřidel;
  • evidence zařizovacích předmětů;
  • osoby a jiné jednotky pro vyúčtování služeb.

Vedení evidence o vlastnících (nájemnících):

  • jméno a příjmení vlastníka;
  • evidence osob společně užívajících bytovou jednotku;
  • adresa, případně adresa pro poštovní styk;
  • platnost nájemní smlouvy od - do;
  • jiné doplňující údaje.

Stanovení výše předpisu jednotlivých položek měsíční úhrady:

  • příspěvek na správu , příspěvek do fondu oprav, nájemné apod;
  • zálohy na jednotlivé služby spojené s užíváním bytů a nebytů;
  • změny předpisu plateb za služby v souvislosti s průběžnými změnami vyplývajícími z užívání bytu;
  • změny předpisu plateb za služby v souvislosti se změnou prováděcích předpisů, cen služeb apod.

Vedení evidence předpisů a plateb vlastníků:

  • měsíční předpisy;
  • došlé platby.

Zpracování ročního vyúčtování služeb dle platných prováděcích předpisů:

  • rozpočítání jednotlivých nákladů na bytové jednotky;
  • vyúčtování proti uhrazeným zálohám.

Vedení protokolů o předání bytu:

  • vystavení nájemní smlouvy dle pokynů majitele bytu;
  • vyhotovení výpovědi nájemci dle pokynů majitele v souladu s platnými zákony;
  • vystavení evidenčního listu k bytové jednotce, aj.

Vyjadřování se k záměrům vlastníků:

  • ke stavebním úpravám pro stavební povolení;
  • ohlášení stavby;
  • předkládání záměrů ke schválení.

Pojištění objektů a pojistné plnění:

  • zajištění podkladů pro uzavření pojistné smlouvy na objekt;
  • zajištění nabídky od více pojistitelů a jejich vyhodnocení;
  • zastupovaní v případě likvidace pojistných událostí.

Vymáhání pohledávek za neuhrazené platby (nájmy) a zálohy na služby spojené s užíváním bytů:

  • formou písemných upomínek na doručenku (I,II);
  • zajištění podkladů pro soudní vymáhání;
  • zajištění právního zástupce pro soudní jednání.

3 - Zajištění technických činností v souladu s ČSN a EN - ČSN:

  • revize elektrických zařízení;
  • revize plynových zařízení;
  • revize hromosvodů;
  • revize RHP, případně rozvodů požární vody;
  • prohlídky požární ochrany;
  • evidence, servis, ověřování a odečty bytových vodoměrů;
  • vedení technické dokumentace a plánu revizí;
  • odstraňování zjištěných závad dle příslušných vyjádření revizních zpráv v termínech uvedených v revizní zprávě;
  • deratizace, dezinfekce a dezinsekce objektu.

Technické prohlídky společných částí domu:

  • stav rozvodů ÚT, TUV, SV, PV;
  • kontrola stavebních částí;
  • střechy, střešní konstrukce a ostatních konstrukčních prvků;
  • vypracování protokolu o technické prohlídce;
  • zpracování návrhu opatření na základě vyhodnocení protokolu o technické prohlídce;
  • nepřetržitá havarijní služba (voda, plyn, elektrická energie);
  • zajišťování běžných oprav a běžné údržby pouze na základě písemné objednávky;      
  • zajišťování havarijních oprav v bytech;
  • zajištění poptávkového řízení na dodavatele;
  • technická a poradenská činnost při uzavírání smluv o dílo;
  • technická a poradenská činnost při jednání s jednotlivými dodavateli;
  • technická a poradenská činnost při řešení případných reklamačních řízeních.

4 - Účetnictví:

  • vedení komplexního podvojného účetnictví dle platného zákona;
  • vedení evidence nákladů a příjmů;
  • příprava podkladů pro podvojné účetnictví;
  • zpracování podkladů pro podvojné účetnictví;
  • zpracování účetní závěrky;
  • zpracování přiznání k dani z příjmů právnické osoby a výsledek hospodaření;
  • zpracování a provedení výpočtu přiznání k dani z nemovitosti;
  • informování vlastníka domu o termínech splatnosti jednotlivých daní.

5 - Ostatní činnosti:

  • Konzultace a poradenství ve všech činnostech souvisejících se správou a provozem nemovitosti.
  • Poskytnutí zasedací místnosti pro případná jednání.
  • Právní služby - zastupování u soudu, žaloby, převody bytů do osobního vlastnictví, zakládání SVJ a družstev, exekuce atd.
  • Pojišťovací služby - výběr nejvýhodnějšího pojištění.
  • Projekční činnost.
  • Zpracování žádostí o dotační tituly.
  • Organizování výběrových řízení.
  • Energetické audity a energetické poradenství.
  • Inženýrská, poradenská a koordinační činnost ve výstavbě.
  • Úvěry, půjčky a hypotéky.
  • Výpočetní technika - prodej, údržba, servis.
  • Tepelná technika, obnovitelné zdroje.
  • Zabezpečení objektů a bytů - mechanické i elektronické.
  • Účetní a daňové poradenství, výkazy, hlášení, audity.

Ceník za správu domu dle požadovaných služeb:

Popis služby Cena vč. DPH Kód služby
Kompletní správa nemovitosti 99,- Kč/b.j. 1, 2, 3, 4
Ekonom. správa (účetnictví, předpis) 90,- Kč/b.j. 1, 2, 4
Správa nemovitosti bez vedení účetnictví 80,- Kč/b.j. 1, 2, 3
Vedení podvojného účetnictví 70,- Kč/b.j. 4
Technická správa 60,- Kč/b.j. 3
Ostatní činnosti dle rozsahu 5

 

Ostatní činnosti - cena stanovena individuálně dle rozsahu viz. Ostatní činnosti

Druh služby Cena bez DPH
Odečty poměr. měřidel (1měřidlo) 16,- Kč
Rozúčtování ročních nákladů na b.j. 70,- Kč
Individuální správa 3,- Kč/m2
Příkazní smlouvy (různý rozsah) cena dohodou

 

 

 

Dispečink a služba domy on-line

  • Dispečink slouží pro hlášení havárií mimo pracovní dobu, o sobotách a nedělích:
    Kotelna „S"J. A. Komenského 399, 435 13 Meziboří
    Telefon 476 748 179;
  • domy on-line umožňují zvoleným zástupcům SVJ,BD,SOOD možnost náhledu do účtových listů ( dlužníci) http://www.domy-on-line.cz/;
  • stav ve vytápění - přístup na jednotlivé domy v Meziboří;
  • tiskopisy pro změny záloh;
  • tiskopisy hlášení změny počtu osob v bytě apod.

 

Kontakty ve věcech správy bytů:

  Pracovní pozice:   Jméno: Číslo telefonu: Mobil: E-mail:
technik provozu domů Iveta Bruschová   476 748 226 774 446 962      bruschova@dotermservis.cz 
předpis nájmu nebyty Dana Knoblochová 476 748 193 kl. 35 777 745 035 dana.knoblochova@dotermservis.cz
   správa nemovitostí   Andrea Nosková 476 748 193 kl. 36 777 745 028 noskova@dotermservis.cz
účetní SVJ, BD, SOOD Linda Jedličková  476 748 193 777 745 845   sekretariát@dotermservis.cz

 

Další informace

  • V současnosti nemáme žádné další aktuální informace.
  •